Wij doen mee omdat



Interview met BYD

"BYD staat voor Build Your Dreams, en dat verwoordt precies waar we voor staan: het najagen van grootse dromen. Want hoe groter de droom, hoe groter de verandering die het inspireert. Wij dromen van een betere toekomst, waarin onze menselijke natuur om te willen reizen, ontdekken en bewegen in perfecte harmonie bestaat met het zorgen voor onze planeet."


Benieuwd naar het hele verhaal van BYD? Lees het hier >

Interview met EasyToys

“Bij EasyToys (EQOM Group) willen wij onze impact op het milieu zo klein mogelijk maken. Daarom nemen we deel aan de Boskalis Beach Cleanup Tour, om samen met anderen onze mouwen op te stropen en een positieve bijdrage te leveren aan het opruimen en schoonmaken van onze natuur.”

Benieuwd naar het hele interview met EasyToys? Lees het hier >

Interview met Biotherm

"Biotherm is geboren uit ‘water’ en wil zodoende iets terug geven. We geloven erin dat we meer kunnen doen dan onze impact op het milieu te verminderen."

Benieuwd naar het hele verhaal van Biotherm? Lees het hier >

Interview met Seiko Benelux

"Deelname aan de Boskalis Beach Cleanup Tour is een logische vervolgstap om zodoende ons zee-afval programma ook lokaal inhoud te geven. Zo kunnen we de Noordzee een beetje schoner en gezonder maken zodat volgende generaties er ook nog van kunnen genieten."

Benieuwd naar het hele verhaal van Seiko Benelux? Lees het hier >

Interview met Accenture

"De afgelopen jaren hebben we meegedaan aan World Clean Up day om de straten schoner te maken, maar voor komende zomer is het een logische stap ook het strand op te ruimen."

Benieuwd naar het hele verhaal van Accenture? Lees het hier >

Interview met de Van Lanschot Kempen Foundation

"Een gezonde leefomgeving is essentieel voor onze planeet en ons welzijn. Onze deelname zorgt voor actieve betrokkenheid bij het verminderen van plasticvervuiling en het beschermen van onze stranden."

Benieuwd naar het hele interview met de Van Lanschot Kempen Foundation? Lees het hier >

Interview met Mastercard

" Mastercard doet mee aan de Beach Cleanup Tour omdat we een steentje bij willen dragen aan schonere stranden. Het is een simpele maar hele effectieve manier om bij te dragen aan een gezonde Noordzee en het is ook nog eens gezelllig."

Benieuwd naar het hele interview met Mastercard? Lees het hier >

Interview met Norinchukin Bank Europe

"Norinchukin doet mee aan de Beach Cleanup Tour omdat we duurzaamheid belangrijk vinden. Zo dragen we bij aan een gezonde Noordzee én inspireren we anderen om bewuster met de natuur om te gaan."

Benieuwd naar het hele interview met Norinchukin Bank Europe? Lees het hier >

Interview met PGGM

Bij PGGM zijn we ervan overtuigd dat een goed pensioen nóg waardevoller is in een leefbare wereld. Een schone en gezonde zee is daar onlosmakelijk mee verbonden. Vanuit die gezamenlijke visie werken PGGM en Stichting De Noordzee samen. Daarom steunen we het belangrijke werk van Stichting De Noordzee en doen wij als organisatie actief mee aan de Beach Clean Up Tour. Ter gelegenheid van onze nieuwe vestiging in Den Haag zijn we dit jaar de trotse naamsponsor van de etappe in Scheveningen.