Wij doen mee omdat
Interview met Seiko Watch Europe
"Deelname aan de Boskalis Beach Cleanup Tour is een logische vervolgstap om zodoende ons zee-afval programma ook lokaal inhoud te geven. Zo kunnen we de Noordzee een beetje schoner en gezonder maken zodat volgende generaties er ook nog van kunnen genieten."
Benieuwd naar het hele verhaal van Seiko Watch Europe? Lees het hier >

Interview met Biotherm
"Biotherm is geboren uit ‘water’ en wil zodoende iets terug geven. We geloven erin dat we meer kunnen doen dan onze impact op het milieu te verminderen."
Benieuwd naar het hele verhaal van Biotherm? Lees het hier >

Interview met EQOM Group
“Bij EQOM Group willen ze onze impact op het milieu zo klein mogelijk maken. Daarom nemen we deel aan de Boskalis Beach Cleanup Tour, om samen met anderen onze mouwen op te stropen en een positieve bijdrage te leveren aan het opruimen en schoonmaken van onze natuur.”
Benieuwd naar het hele interview met EQOM Group? Lees het hier >

Interview met de Van Es Group
"Sustainability in de zin van het voortzetten van het familiebedrijf en bewustwording van de wijze waarop we de wereld achterlaten voor de volgende generatie is belangrijk voor de Van Es Group. De Beach Cleanup Tour biedt de mogelijkheid om daar invulling aan te geven."
Benieuwd naar het hele verhaal van de Van Es Group? Lees het hier >
Interview met Accenture
"De afgelopen jaren hebben we meegedaan aan World Clean Up day om de straten schoner te maken, maar voor komende zomer is het een logische stap ook het strand op te ruimen."
Benieuwd naar het hele verhaal van Accenture? Lees het hier >

Interview met de Van Lanschot Kempen Foundation
"Een gezonde leefomgeving is essentieel voor onze planeet en ons welzijn. Onze deelname zorgt voor actieve betrokkenheid bij het verminderen van plasticvervuiling en het beschermen van onze stranden."
Benieuwd naar het hele interview met de Van Lanschot Kempen Foundation? Lees het hier >

Interview met Avanade
"We moeten denk ik allemaal veel bewuster leven en ons inzetten om zo min mogelijk nieuwe schade aan het milieu te
veroorzaken en daarnaast waar mogelijk schade te repareren. De stranden en zeeën zijn hier een belangrijk onderdeel van. Iedereen geniet ervan om op het strand en aan zee te zijn."
Benieuwd naar het hele interview met Mirjam van Olst, COO en Capability Lead bij Avanade? Lees het hier >

Interview met Mastercard
" Mastercard doet mee aan de Beach Cleanup Tour omdat we een steentje bij willen dragen aan schonere stranden. Het is een simpele maar hele effectieve manier om bij te dragen aan een gezonde Noordzee en het is ook nog eens gezelllig."
Benieuwd naar het hele interview met Mastercard? Lees het hier >

Interview met La Trappe
"La Trappe houdt zich al jaren bezig met de manier waarop wij de wereld achterlaten voor toekomstige generaties. Water speelt hierin een belangrijke rol; er is tenslotte veel water nodig om bier te brouwen. Vanuit deze visie steunen wij Stichting de Noordzee om meer bekendheid te krijgen voor het belang van stilte in de Noordzee."
Benieuwd naar het hele verhaal van La Trappe? Lees verder >

Interview met PhoNo van Interpolis
“Vorig jaar fietsen onze PhoNo-gebruikers in de app al ruim 60.000 euro bij elkaar voor Stichting De Noordzee. Dat hopen we dit jaar weer te halen, daarom haken wij graag aan bij de Beach CleanUp!”
Benieuwd naar het hele interview met Miquette Vossen van PhoNo (Interpolis)? Lees verder >
